Brystreduktion

Praktisk information og priser på brystreduktion

Har du store og tunge bryster, som generer dig og forårsager smerte i overkroppen, kan en brystreduktion være en stor hjælp. Den samme læge vil følge dig gennem hele forløbet fra start til slut, og tryghedsgaranti er inkluderet i prisen.

Priser på brystreduktion

Forundersøgelse til brystreduktion

Kr. 700,-

Brystreduktion i fuld bedøvelse
inkl. overnatning og efterkontroller

Kr. 32.000,-

Om brystreduktion

Store bryster kan ofte medføre hovedpine og smerter i brysterne, nakken, ryggen og skuldrene, og disse fysiske gener kan være årsagen til, at du vil have en brystreduktion. En anden årsag kan være, at du er utilfreds med brysternes udseende, fordi de hænger, eller fordi de ikke er i harmoni med resten af din krop.

Formålet med en brystreduktion er netop at skabe bedre harmoni mellem dine bryster og krop og at reducere eventuelle smerter eller fjerne dem helt, så du kan nyde hverdagen uden at have ondt.

Vi anbefaler, at du får lavet mammografi inden operationen.

Varigheden af en brystreduktion kan påvirkes af faktorer som kroppens naturlige aldring, vægtændringer og graviditet.

Vær indstillet på at der er en risiko for, at du ikke kan amme efter en brystreduktion.

Du får et trygt behandlingsforløb

På HCA Klinikken har vi fokus på patienten, og vores kirurger lytter til dig og tilrettelægger så vidt muligt behandlingen efter dine ønsker. Du vil være i trygge hænder fra start til slut af behandlingsforløbet, og efter endt operation får du et telefonnummer på din behandlende læge, så du altid kan komme i kontakt med lægen i tilfælde af spørgsmål, tvivl eller akutte situationer.

Inden for plastikkirurgi gælder det, at du kun betaler for den første forundersøgelse, og alle efterfølgende forundersøgelser og kontroller er gratis.

Vi gør opmærksom på, at behandlingen er individuel, og resultatet varierer fra person til person.

Patientinformation for brystreduktion